Správa nemovitostí


Správu nemovitostí zajišťuje společnost Bartoň a Partner s.r.o. nejen pro vlastníky nemovitostí, tedy fyzické a právnické osoby či města a obce, ale i pro společenství vlastníků jednotek a družstva. V oblasti správy a údržby bytových domů zajišťujeme zejména:

  • Pasportizaci domu a bytových jednotek, včetně pravidelné aktualizace.
  • Vedení přehledu vlastníků jednotlivých bytů. Vedení přehledu vlastníků jednotlivých nebytových prostor a účelu jejich využití.
  • Předpis a evidenci plateb do fondu oprav, záloh na služby a poplatků, včetně úhrad za služby spojené s vlastnictvím a užíváním jednotek.
  • Roční vyúčtování záloh za služby a ostatních plnění na jednotlivé jednotky v souladu s platnou legislativou.
  • Roční vyúčtování hospodaření domu.
  • Dodávky energií a služeb potřebných pro provoz domu (dodávky tepla a teplé vody, elektřiny, studené vody, úklidu, apod.).
  • Provedení technických revizí a prohlídek dle platných předpisů (hromosvody, elektroinstalace, požární hydrant, hasicí přístroje, rozvody plynu, apod.).
  • Provedení oprav a revizí výtahů a zdvihacího zařízení, pokud se ve spravované nemovitosti provozují.
  • Provádění drobné údržby.
  • Evidenci nedoplatků a jejich mimosoudní vymáhání.
  • Součinnost s výborem SVJ při soudním vymáhání pohledávek.
  • Pojištění nemovitosti na základě ekonomicky nejvhodnější nabídky a aktualizace pojistné smlouvy.
  • Hospodaření s účtem domu na základě smluvního ujednání (provádění úhrad).
  • Součinnost při uzavírání dodavatelských smluv spojených se spravovanou nemovitostí.
  • Součinnost při zajišťování dalších činností spojených se spravovanou nemovitostí (výběrová řízení, stavební řízení, výběr dodavatelů, účast správce na shromážděních, apod.).
  • Vypracování plánu oprav.
  • Archivace dokladů k nemovitosti v prostorách správce.
  • Provoz nepřetržitého dispečinku pro hlášení poruch mimo pracovní dobu.
  • Vedení účetnictví, včetně mzdové agendy (odměny členům výboru) a sestavení účetní závěrky.