Údržba a revize
Provozní údržba
- obsluha a kontrola budov a jejich technických zařízení
- vedení provozní a technické dokumentace budov a zařízení
- provádění preventivního dohledu a technických zásahů
- obsluha tepelných zařízení
- obsluha vodohospodářských zařízení
- provádění veškerých oprav technických zařízení budov, elektroinstalace, zdravotechniky, vzduchotechniky, apod.
- provádění zásahů v případě mimořádných událostí a havárií
- pravidelný reporting a součinnost se zákazníkem při optimalizaci nastavení procesů provozně – technické správy budov a zařízení
- autodoprava
- stěhovací služba
- archivační a skartační služba
Nepřetržitý dispečink
Součástí služeb údržby je provoz nepřetržitého dispečinku s havarijní službou, který zajišťuje 24 hodin denně řešení všech mimořádných událostí a havárií. Po přijetí hlášení zákazníka nebo, v případě automatických provozů bez fyzického dohledu, signálu příslušného zařízení, vyhodnotí dispečer údržby neprodleně situaci a vyšle na místo havarijní službu, která operativně řeší nastalou krizovou či havarijní situaci. Nedílnou součástí nepřetržitého dispečinku je také poradenská služba, jejímž cílem je maximální informovanost zákazníků o nových možnostech v oblasti provozně – technické údržby budov.